Zaloguj | Zarejestruj
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Nawigacja
Shoutbox
Mysisz się zalogować, aby wysłać wiadomość.

TKDF
Offline
· 16/10/2017 19:04

TKDF
Offline
· 11/10/2017 17:14

TKDF
Offline
· 11/10/2017 17:14
Zioma I know that this site is dead af! but here and I mean "HERE!" there is a bit of sarcasm about me.. ok? ehm.. Vajaxx (if u reply me) I created a Scofen Account...

Ziomaletto
OfflineAdmin
· 10/10/2017 19:14
TKDF, you still don't get it? The site is CLOSED. No one will pay attention to what you write here or on forum.

LeqTune
OfflineAdmin
· 10/10/2017 18:21
TKDF, what are you talking about? I don't get it.

TKDF
Offline
· 10/10/2017 16:18
Gotcha! the real guy hiding behind is Leqtune! ugly bastard you thought you'd be free... (about remove my messages) well, good day Szeroki uśmiech

TKDF
Offline
· 17/09/2017 23:17
Vajaxx, by the way.. your Hearthis Account is dead? (even like this site) but because nowever that this site deads we can't chat now? xD Pokazuje język Ehm... P.S. Check my sc! theren't ur trax.

Vajaxx
OfflineAdmin
· 17/09/2017 18:02
@Ziomaletto, cóż... Nie potrafię się na nikogo gniewać dłużej niż jeden dzień.

Ziomaletto
OfflineAdmin
· 17/09/2017 17:34
Vajaxx, czemu zdjąłeś blokadę na TDKF'a, skoro strona i tak ma umrzeć?

TKDF
Offline
· 17/09/2017 16:09
I'M BACK Pokazuje język

tux123123
Offline
· 13/09/2017 20:05
we just have to move on Krzywi się

Vajaxx
OfflineAdmin
· 09/09/2017 00:41
No ale cóż poradzimy... Tutaj nic się nie da zmienić na lepsze bez Site Admina :X

LeqTune
OfflineAdmin
· 08/09/2017 23:01
Zaraz zacznie mi być trochę szkoda strony. :/

Vajaxx
OfflineAdmin
· 12/07/2017 11:17
Na dodatek jest z Palermo (ITA) i doskonale włada ojczystym włoskim. Niestety, w tymże języku nikt by się z nim nie dogadał ;P

Ziomaletto
OfflineAdmin
· 11/07/2017 23:44
Bo jeden z użytkowników (TKDF) jest obcokrajowcem, więc po polsku nie do końca rozumie. Pokazuje język

Ankieta
Gdzie zamierzasz spędzić tegoroczne wakacje?

Za granicą
Za granicą
0% [0 głosów]

W górach
W górach
0% [0 głosów]

Nad morzem
Nad morzem
40% [2 głosy]

Na koncercie/koncertach
Na koncercie/koncertach
0% [0 głosów]

Na wsi
Na wsi
0% [0 głosów]

Spontan
Spontan
20% [1 głos]

Gdziekolwiek
Gdziekolwiek
0% [0 głosów]

Zostaję w domu
Zostaję w domu
0% [0 głosów]

Nie mam pojęcia
Nie mam pojęcia
20% [1 głos]

W Internecie :X
W Internecie :X
20% [1 głos]

Ogółem głosów: 5
Musisz zalogować się, aby móc zagłosować.
Rozpoczęto: 02/07/2017

Archiwum ankiet
Ostatnio na forum
Najnowsze tematy
· Building Stars + VPG...
· Luke Mod Beta 1.0 [N...
· Zamknięcie forum......
· Fish instead Landmine
· Worms 3D New Soundtr...
Najciekawsze tematy
Brak tematów na forum
Random photo
to ja klups100
to ja klups100
Poznajmy się™
Team17 Trolling: Worms 3D
Modyfikacje

Mimo, iż Worms 3D ma już 13 lat, to gra nie traci na popularności. I odkrywane są wciąż nowe sekrety tejże produkcji. A mówię tu konkretnie o jednym ze smaczków, który ukryli, a mianowicie... 3 nowe misje.

 

 

Brzmi dziwnie, co nie? Ale to prawda.
Misje zostały sprawdzone i zweryfikowane przeze mnie.

A konkretnie:
~ Zabawa w Chowanego
~ Mały Krok Dla Robala... (, Wielki Krok Dla Ludzkości - pewnie tak miało to brzmieć)
~ Rakieciarz

I z tą ostatnią misją jest problem. Sprawia trochę problemów i nie da się jej ukończyć. Oczywiście problemów technicznych.

Dodatkowo można dodać 3 nowe mapki z Kampanii na tryb Multi. Także to tyle, jeżeli chodzi o news.
Jeżeli jest ktoś zainteresowany moim znaleziskiem, to niech da znać - podeślę skrypt.

Komentarze
2598 #1 LeqTune
dnia 24/07/2016 18:02:38
W wielu grach da się znaleźć szczątki po niewykorzystanych pomysłach. Chyba wszyscy pamiętają używaną często w modach "Ruro Spluwę" z Worms 4.
4410 #2 Vajaxx
dnia 24/07/2016 18:14:13
Tak, PipeGun to był najpopularniejszy mod.
1705 #3 Ziomaletto
dnia 25/07/2016 18:56:15
O w mordę! I deweloperzy to ukryli? Nawet gdyby ostatnia misja była nie do ukończenia, to i tak lepiej, niżeli kampania miała się kończyć po tak miałkiej misji w obecnym stanie singla...

A właśnie, można prosić o ten skrypt? Z chęcią bym przetestował.
4410 #4 Vajaxx
dnia 25/07/2016 20:44:36
1705 #5 Ziomaletto
dnia 26/07/2016 16:33:32
Ciekawe - po włożeniu skryptu gra się nie włącza.
4410 #6 Vajaxx
dnia 26/07/2016 18:02:23
Vatt? Jakim cudem? Ja mam wersję v1.073 gry i mi działa normalnie. A masz oryginał czy jakąś wczesnopremierową wersję?
EDIT: By the way, znalazłem kolejną ukrytą misję (39.) - Worms Island, a jutro podam szczegóły. //26.07.2016 23:02
1705 #7 Ziomaletto
dnia 27/07/2016 09:43:54
Dobra, trzeba było zainstalować łatkę z tą wersją (tylko że teraz gra mi odpala w trybie okienkowym). Uśmiech

Faktycznie, trzecia misja ma jakiś dziwny problem. Po tym, jak pierwszy z wrogów zaatakuje innego, gdzieś coś wybucha, a gra nie zalicza końca tury.
4410 #8 Vajaxx
dnia 27/07/2016 13:33:44
Hmm... Spróbuję pokombinować ze skryptem tej misji. Gdzieś musi być otwarta "myśl" na temat rozpoczęcia tury, ale nie ma informacji o jej końcu.
114 #9 woitek
dnia 02/08/2016 16:50:29
Zrobiłem to z jakiś rok temu. Nawet było video na tym kanale.
https://www.youtu...2J6CTwzR4A
Problem był z SetData poison, albo IntMessage poison, już nie pamiętam. Misja i tak nie nadawała się do gry. Zmodyfikowana wersja powinna być tutaj.

http://www.moddb....ition-demo
4410 #10 Vajaxx
dnia 02/08/2016 17:59:07
A przypadkiem misja Cocons Up (jak dla mnie [ocena wg GD]: Demon) nie kończy kampanii?
114 #11 woitek
dnia 02/08/2016 18:18:42
Nie tworzyłem tej paczki, prosto wysyłam tej osobie gotowe misję, a on tworzy skrypt. Paczka nie zawiera wszystkich aktualizacji jakie ostatnio tworzyłem, po prostu nie mam czasu się tym zająć.
4410 #12 Vajaxx
dnia 02/08/2016 21:11:54
Uhm... A jak edytować misję? W sensie te pliki .lub (albo .lua)?
114 #13 woitek
dnia 03/08/2016 10:20:29
.lub trzeba zdekompilować, jest to dość czasochłonne. .lua to plik tekstowy, odpalisz go w każdym programie z edytorem tekstu. SciTe jest fajny, albo notepad++. bo koloruje tekst, i pokazuję ilość linii. Pliki Lua znajdziesz w wersjach dla Ps2-Ps3. w Worms 3D i worms 4 nie jest wymagana konwersja na .lub ale wtedy nie możesz z niej korzystać na raz z .lua. W Worms Forts użyj pliku .bat z plikiem exe który jest w folderze worm4mayhem/data/scripts.
114 #14 woitek
dnia 03/08/2016 10:24:49
Worms 4 działa jak worms 3D. Nie wymagane są zmiany w databanks i nowe xml. wymagany jest tylko, żeby był, nawet praktycznie pusty. Jest to po prostu zabieg na zwiększenie maksymalnej długości skryptów, która jest ograniczona. Więc generalnie byłbyś w stanie przekonwertować w szybki sposób wszystkie misje z worms 3D do worms 4. Team17 zrobiło to na całkowicie na odwal =).
1705 #15 Ziomaletto
dnia 03/08/2016 18:25:10
woitek, ale ze słowami proszę uważać, regulamin zobowiązuje. Uśmiech
114 #16 woitek
dnia 04/08/2016 11:21:29
Mam rozumieć, że słowo "http://www.miejski.pl/slowo-Odwal+si%C4%99"" jest wulgarne =)? W takim razie, zrobili to z przymrużeniem oka, bez żadnego zainteresowania w projekt.
4410 #17 Vajaxx
dnia 04/08/2016 20:17:57
Wcześniej w komentarzu było inne słowo, zaczynające się od "na odpier...". Mniejsza z tym. A jak wgrać BlimpPropellor (śmigło z W3D)? Próbowałem wpisywać to samo, co Team17 w emitter, a nawet - przekopiowywałem gotowy emitter z Tutorial2 - ale na innych mapach on nie działa. Jak go dodać do PartTwk.xml?
114 #18 woitek
dnia 04/08/2016 23:43:47
Kopiujesz z tutorial2 do parttwk.xml Dodajesz linijkę do: </XDataBank> dajesz jego nazwę linijkę nad. a potem na samym dole przed: </xomObjects>
</xomArchive> dajesz swój emitter. Cała filozofia. Potem dodajesz go na sztywno przez w3dmapeditor, albo za pomocą skryptu go odpalasz.
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
Oceny
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony
Zaloguj się lub zarejestruj, żeby móc zagłosować.

Brak ocen. Może czas dodać swoją?
Aktualnie online
LeqTune20:14:36
TKDF23:31:39
Ziomaletto 5 Dni
MasterHYZIO 2 Tygodni
Vajaxx 4 Tygodni
tux123123 4 Tygodni
oski165 5 Tygodni
mateoworm 6 Tygodni
Lenoga 8 Tygodni
Gości: 0
Zarejestrowanych: 4,527
Ostatni: DavivaD
Desing and Code: Quantum
Copyright © Tajemnice Worms 4 2006 - 2017
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2017 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.