Zaloguj | Zarejestruj
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Nawigacja
Shoutbox
Mysisz się zalogować, aby wysłać wiadomość.

Vajaxx
OfflineAdmin
· 28/01/2018 00:08
No i w sumie masz rację, aczkolwiek jeszcze napiszę odwołanie do tego The Association of UK (...).

Vajaxx
OfflineAdmin
· 28/01/2018 00:06
Jestem Vajaxx a nie Valaxx XD Środek pseudonimu zapożyczyłem od mojego dawnego ulubionego holenderskiego klubu piłkarskiego Ajax Amsterdam ^_^

· 27/01/2018 21:16
Valaxx, A to skulsywyny, chętnie bym ich do Choroszczy i na bruk posłał... Jak ja ich k***cze nienawidzę. Nie nazywaj plików "trademarkiem" i korzystaj z niderlandzkiego (mega.nz) serwisu. P

Vajaxx
OfflineAdmin
· 24/01/2018 13:52
U mnie już nawet nie patrzą, czy folder jest prywatny czy nie - usuwają i koniec.

Ziomaletto
OfflineAdmin
· 24/01/2018 08:58
Dziwne, bo jeszcze nie spotkałem się z sytuacją, by pliki z folderu "Prywatne" zniknęły z powodu roszczeń...

Vajaxx
OfflineAdmin
· 23/01/2018 19:56
Z takowego też likwidują pliki, spokojnie. Tak w ogóle to w życiu bym nie przypuszczał, że ktoś zgłosi roszczenie do moich własnych plików XD

Ziomaletto
OfflineAdmin
· 23/01/2018 19:54
W takich przypadkach trzeba umieszczać zapasy w folderze "Prywatne", albo jakikolwiek zablokowany hasłem.

Vajaxx
OfflineAdmin
· 23/01/2018 19:21
https://i.imgur.c.
..3mud5T.png
| https://i.imgur.c.
..qB0g3T.png
Auć, zabolało :X W życiu bym się tego nie spodziewał :V

Vajaxx
OfflineAdmin
· 18/01/2018 19:57
Meh... A już myślałem, że jeszcze jakaś dziewczyna gra w Wormsy... :X Jedynie ja swoją znajomą namówiłem do gry w W3D [żaden przymus] ^_^

· 11/01/2018 20:53
Zbackupuję download, zanim wszystko zostanie stracone jak w3dforum.org.

· 11/01/2018 20:30
Siema, patrycha (patrycja00100, 128UXU) z tej strony wciąż gram w wormsy co ja robię ze swoim życiem xddd. Nie ale serio worms 4 ma bardzo fajny tweak jak minecraft.

Ziomaletto
OfflineAdmin
· 26/12/2017 17:02
Vajaxx, czasami trzeba przestać być miłym.

Vajaxx
OfflineAdmin
· 25/12/2017 23:27
Gdybym był złośliwy to bym teraz nagrał materiał pokroju "TKDF TO HIPOKRYTA" patrząc na jego komentarze na YT i SC, ale tego nie zrobię - za miły jestem, mimo, iż gościu grabi sobie od roku.

· 25/12/2017 16:33
No w końcu...

Ziomaletto
OfflineAdmin
· 25/12/2017 15:08
I niech nikt nie odblokowuje tego gościa z powrotem.

Ankieta
Gdzie zamierzasz spędzić tegoroczne wakacje?

Za granicą
Za granicą
25% [2 głosów]

W górach
W górach
0% [0 głosów]

Nad morzem
Nad morzem
38% [3 głosów]

Na koncercie/koncertach
Na koncercie/koncertach
0% [0 głosów]

Na wsi
Na wsi
0% [0 głosów]

Spontan
Spontan
13% [1 głos]

Gdziekolwiek
Gdziekolwiek
0% [0 głosów]

Zostaję w domu
Zostaję w domu
0% [0 głosów]

Nie mam pojęcia
Nie mam pojęcia
13% [1 głos]

W Internecie :X
W Internecie :X
13% [1 głos]

Ogółem głosów: 8
Musisz zalogować się, aby móc zagłosować.
Rozpoczęto: 02/07/2017

Archiwum ankiet
Ostatnio na forum
Najnowsze tematy
· Zamknięcie forum......
· Aktualizacja patrycj...
· Wojny Klanów: Odkup...
· Building Stars + VPG...
· Luke Mod Beta 1.0 [N...
Najciekawsze tematy
Brak tematów na forum
Random photo
Negatywne Wormy Z Ubraniami (Worms: UM)
Negatywne Wormy Z Ubraniami (Worms: UM)
Postacie z gier i filmów
Zobacz temat
Tajemnice Worms 4 » Modyfikacje (Ogółem) » Mody - Jak i czym się robi?
 Drukuj temat
Aktualizacja patrycja00100 - nazywanie broni weaptwk etc.
ChuckUniverse
Chciałem ogółem powiedzieć po prostu będę tu zamieszczać dodatkowe info na temat spostrzeżeń
Tutaj jest wyciąg na c4 jakby kiedyś source deadło. (mina samo aktywujaca sie i nie blokujaca tury, armingcourtesytime)
<XContainerResourceDetails id='kWeaponGasCanister'>
<Value href='kWeaponGasCanister-0'/>
<Name>kWeaponGasCanister</Name>
<Flags>81</Flags>
</XContainerResourceDetails>
<PayloadWeaponPropertiesContainer id='kWeaponGasCanister-0'>
<IsAimedWeapon>true</IsAimedWeapon>
<IsPoweredWeapon>true</IsPoweredWeapon>
<IsTargetingWeapon>false</IsTargetingWeapon>
<IsControlledBomber>true</IsControlledBomber>
<IsBomberWeapon>false</IsBomberWeapon>
<IsDirectionalWeapon>true</IsDirectionalWeapon>
<IsHoming>false</IsHoming>
<IsLowGravity>true</IsLowGravity>
<IsLaunchedFromWorm>true</IsLaunchedFromWorm>
<HasAdjustableFuse>false</HasAdjustableFuse>
<HasAdjustableBounce>false</HasAdjustableBounce>
<HasAdjustableHerd>false</HasAdjustableHerd>
<IsAffectedByGravity>true</IsAffectedByGravity>
<IsAffectedByWind>false</IsAffectedByWind>
<EndTurnImmediate>true</EndTurnImmediate>
<ColliderFlags>0</ColliderFlags>
<CameraId>PayloadTrackCamera</CameraId>
<PayloadGraphicsResourceID>GasCanister</PayloadGraphicsResourceID>
<Payload2ndGraphicsResourceID></Payload2ndGraphicsResourceID>
<Scale>1</Scale>
<Radius>3</Radius>
<AnimTravel></AnimTravel>
<AnimSmallJump></AnimSmallJump>
<AnimBigJump></AnimBigJump>
<AnimArm></AnimArm>
<AnimSplashdown></AnimSplashdown>
<AnimSink></AnimSink>
<AnimIntermediate></AnimIntermediate>
<AnimImpact></AnimImpact>
<DirectionBlend>0.4</DirectionBlend>
<FuseTimerGraphicOffset>0</FuseTimerGraphicOffset>
<FuseTimerScale>0</FuseTimerScale>
<BasePower>0.075</BasePower>
<MaxPower>0.525</MaxPower>
<MinTerminalVelocity>0</MinTerminalVelocity>
<MaxTerminalVelocity>0</MaxTerminalVelocity>
<LogicalLaunchZOffset>10</LogicalLaunchZOffset>
<LogicalLaunchYOffset>0</LogicalLaunchYOffset>
<OrientationOption>1</OrientationOption>
<SpinSpeed>0.2</SpinSpeed>
<InterPayloadDelay>0</InterPayloadDelay>
<MinAimAngle>-1.57</MinAimAngle>
<MaxAimAngle>1.57</MaxAimAngle>
<DetonatesOnLandImpact>false</DetonatesOnLandImpact>
<DetonatesOnExpiry>true</DetonatesOnExpiry>
<DetonatesOnObjectImpact>false</DetonatesOnObjectImpact>
<DetonatesOnWormImpact>false</DetonatesOnWormImpact>
<DetonatesAtRest>false</DetonatesAtRest>
<DetonatesOnFirePress>false</DetonatesOnFirePress>
<DetonatesWhenCantJump>false</DetonatesWhenCantJump>
<DetonateMultiEffect>0</DetonateMultiEffect>
<WormCollideResponse>0</WormCollideResponse>
<WormDamageMagnitude>40</WormDamageMagnitude>
<ImpulseMagnitude>30</ImpulseMagnitude>
<WormDamageRadius>50</WormDamageRadius>
<LandDamageRadius>150</LandDamageRadius>
<ImpulseRadius>30</ImpulseRadius>
<ImpulseOffset>40</ImpulseOffset>
<Mass>0</Mass>
<WormImpactDamage>0</WormImpactDamage>
<MaxPowerUp>0</MaxPowerUp>
<TangentialMinBounceDamping>0.0</TangentialMinBounceDamping>
<ParallelMinBounceDamping>0.0</ParallelMinBounceDamping>
<TangentialMaxBounceDamping>0.0</TangentialMaxBounceDamping>
<ParallelMaxBounceDamping>0.0</ParallelMaxBounceDamping>
<SkimsOnWater>true</SkimsOnWater>
<MinSpeedForSkim>0.2</MinSpeedForSkim>
<MaxAngleForSkim>-0.4</MaxAngleForSkim>
<SkimDamping x='0.5' y='-0.5' z='0.5' />
<SinkDepth>5</SinkDepth>
<NumStrikeBombs>0</NumStrikeBombs>
<NumBomblets>0</NumBomblets>
<BombletMaxConeAngle>0</BombletMaxConeAngle>
<BombletMaxSpeed>0</BombletMaxSpeed>
<BombletMinSpeed>0</BombletMinSpeed>
<BombletWeaponName></BombletWeaponName>
<FxLocator>gascannister</FxLocator>
<ArielFx>WXP_ExplosionG_Tail</ArielFx>
<DetonationFx>WXP_Explosion_Gas</DetonationFx>
<DetonationSfx>ExplosionRegular</DetonationSfx>
<ExpiryFx></ExpiryFx>
<SplashFx>WXP_WaterSplash</SplashFx>
<SplishFx>WXP_WaterSmallSplash</SplishFx>
<SinkingFx>WXP_UnderWaterBubbles</SinkingFx>
<BounceFx>WXP_Poof_VFast</BounceFx>
<StopFxAtRest>false</StopFxAtRest>
<BounceSfx></BounceSfx>
<PreDetonationSfx></PreDetonationSfx>
<ArmSfx1Shot></ArmSfx1Shot>
<ArmSfxLoop>RocketRelease</ArmSfxLoop>
<LaunchSfx>Throw</LaunchSfx>
<LoopSfx>MineArmLoop</LoopSfx>
<BigJumpSfx></BigJumpSfx>
<WalkSfx></WalkSfx>
<TrailBitmap></TrailBitmap>
<TrailLocator1></TrailLocator1>
<TrailLocator2></TrailLocator2>
<TrailLength>0</TrailLength>
<AttachedMesh></AttachedMesh>
<AttachedMeshScale>0</AttachedMeshScale>
<StartsArmed>false</StartsArmed>
<ArmOnImpact>false</ArmOnImpact>
<ArmingCourtesyTime>100000</ArmingCourtesyTime>
<PreDetonationTime>0</PreDetonationTime>
<ArmingRadius>20000</ArmingRadius>
<LifeTime>6000</LifeTime>
<IsFuseDisplayed>true</IsFuseDisplayed>
<DisplayName>Text.kWeaponGasCanister</DisplayName>
<WeaponGraphicsResourceID>GasCanister</WeaponGraphicsResourceID>
<WeaponType>4</WeaponType>
<DefaultPreference>0</DefaultPreference>
<CurrentPreference>0</CurrentPreference>
<LaunchDelay>80</LaunchDelay>
<PostLaunchDelay>500</PostLaunchDelay>
<FirstPersonOffset x='1' y='-0.2' z='0' />
<FirstPersonScale x='0' y='0' z='0' />
<FirstPersonFiringParticleEffect></FirstPersonFiringParticleEffect>
<HoldParticleFX></HoldParticleFX>
<DisplayInFirstPerson>true</DisplayInFirstPerson>
<CanBeFiredWhenWormMoving>true</CanBeFiredWhenWormMoving>
<RumbleLight>10</RumbleLight>
<RumbleHeavy>0</RumbleHeavy>
<CanBeUsedWhenTailNailed>true</CanBeUsedWhenTailNailed>
<RetreatTimeOverride>-1</RetreatTimeOverride>
<WXAnimDraw>DrawGasgrenade</WXAnimDraw>
<WXAnimAim>AimGrenade</WXAnimAim>
<WXAnimFire>FireGasgrenade</WXAnimFire>
<WXAnimHolding>HoldGasgrenade</WXAnimHolding>
<WXAnimEndFire></WXAnimEndFire>
<WXAnimTaunt>TauntThrown</WXAnimTaunt>
</PayloadWeaponPropertiesContainer>

Panel 1
....
<StringResources href='Text.kWeaponDynamite'/>
....
String
Panel 2
<XStringResourceDetails id='Text.kWeaponDynamite'>
<Value>** MINDFUCK **</Value>
<Name>Text.kWeaponDynamite</Name>
<Flags>64</Flags>
</XStringResourceDetails>
Content xml
A tutaj jak nazywamy bronie textem



Tekstur w3d nie da sie dodac, ale trza je pozamieniac i dziala. Takze proponuje obrabia 3dkiem. Mozna kombinowac z trybami gry survival, 1vs1 takze. Wszystko pieknie dziala.
A ja lubiewam grac z zabudowana (Z przymrużeniem oka) woda albo starym dobrym karem

I całe te jeszcze modowanie wormpot przydałoby się rozgryźć, dźwięki w4 sfx i ponoc te niebo da sie edytnac. COstam wojtek z efektami zrobil z w3d też. Fajno by było.
A dla was pozostawiam teksturowanie i obrabianie mapek z w3d skoro nam Team17 zycie utrudnilo z tym calym WUMem. Pozdrawiam serdecznie i kieruje na moja strone. 128UXU.
 
Przejdź do forum:
Aktualnie online
Unaited_Ru 1 Tydzień
DomT2000 2 Tygodni
Ziomaletto 2 Tygodni
agresor666 3 Tygodni
LeqTune 3 Tygodni
Vajaxx 5 Tygodni
mateoworm 6 Tygodni
Matrix 7 Tygodni
Anubaraq 7 Tygodni
Gości: 0
Zarejestrowanych: 4,527
Ostatni: DavivaD
Desing and Code: Quantum
Copyright © Tajemnice Worms 4 2006 - 2018
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2018 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.